Email központ dokumentum küldéshez

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Modulonkénti funkcióleírások > Rendszer > Dokumentum és email kezelés >

Email központ dokumentum küldéshez

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Az almodul segítségével a deep listás áttekintőkből a kiválasztott bizonylat adatai alapján e-mail küldhető a rendszerből a sorhoz kapcsolódó partnernek, vagy egyéb más címzettnek. Az e-mail szövege előre megszerkeszthető sablonokból automatikusan állítható össze, de akár kézzel is módosítható. A sablon szövegbe adatmezők is beleszerkeszthetők, amelyek a konkrét bizonylati adatokkal kerülnek be az e-mailbe. Az e-mailek több szempont szerint is csoportosíthatók. Előre meghatározott e-mail fiókon keresztül történik a levélforgalom. IMAP típusú levelezést kezel a rendszer. A kiküldött levelekre érkező válaszok is megjelennek a programban, ezért hívjuk a modult E-mail központnak. A megjelenő e-mailek nem perszonalizáltak, azaz közösen, minden a modult elérő felhasználó számára megtekinthetők. Jelenleg az itt leírt adattípus-okból (Vevő számla, Partner, ... ) használható az e-mail küldés.

 

Menüpont

Megjegyzés

 

Email központi üzenet

 

 

Beállítások

Könyvtár

Kattints rá!

 - Használati folyamatábra (sematikus) - 

Beállítások, használat

Tervezzük meg, hogy milyen esetekben szeretnénk e-mailt küldeni a listás áttekintőkből és, hogy konkrétan melyikből.

Adjuk meg a levelezés technikai működésére vonatkozó beállításait az Email központi fiók funkcióban.

Magában a levelező szerverben a fiókban engedélyezzük a deep számára a használatot.

Találjuk ki és vegyük fel a levelek csoportosítására szolgáló kategóriákat a Email központi üzenet kategória 01 .. 03 funkcióban, amely kategóriákra az E-mail központi fiók listás áttekintőjében fogunk tudni szűrni, ha beállítottuk a konkrét e-mailhez.

Szerkesszük meg adattípusonként a dokumentum sablonokat a kívánt szövegezéssel és formátumban a Dokumentum sablon funkcióban, ahol tegyük ki az adattípustól függő adatmezőket is.

Az Email központi üzenet sablon funkcióban a korábban megszerkesztett dokumentum sablonokat adattípusonként rendeljük hozzá a használni kívánt központi üzenet sablonhoz és adjuk meg, hogy honnan származzon a címzett.

Az E-mail központi üzenet funkciójából, vagy a program erre felkészített listás áttekintőiből (pl: Vevői számla) kezdeményezzük a levél létrehozását a megszerkesztett sablon alapján és végezzük el a levelek kategorizálását az Email központi üzenet kategória 01 .. 03 funkciókban felvett kategorizálások alapján.

Kezdeményezzük az e-mailek kiküldését és a válaszok fogadását az Email központi üzenet funkcióban, ahol betekinthetünk a konkrét levelek tartalmába is.

Automatizálni is lehet a küldés/fogadást a "Email központi üzenet fogadás ütemező" és "Email központi üzenet küldés ütemező" típusú Ütemezett feladat-ok definiálásával és a feladatütemezés beállításával.