Partner kereskedelmi kampány

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Modulonkénti funkcióleírások > Kereskedelem > Törzsadat > Árazás és kedvezmények >

Partner kereskedelmi kampány

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Kereskedelmi kampányok rögzítésére és kezelésére szolgál a funkció. Megadható, hogy a kampányban érvényes árak, kedvezmények milyen partner típusra, mely partnerre vagy partnerekre, milyen időintervallumra vonatkoznak illetve korlátozódnak. Kiválasztható a Cikk kedvezmény tábla, Cikk ártábla funkciókban.

Kattints rá!

- Partner kereskedelmi kampány rögzítése -

Adatai, működése, szabályai

Általános terület:Általános adatokat tartalmazó terület.  (PartnerTradeCampaign.)
Megnevezés: A kampány megnevezése. Kitöltése kötelező. (Name - 200 chr)
Partner szűrés típus:A típustól függően közvetlenül kapcsolhatunk partnereket a kampányhoz, vagy egyedi szűrő segítségével, a szűrőben megadott feltételeknek megfelelő partnerekre lesz érvényes a kampány.
Aktív:A beállítással szabályozható, hogy a kampány még aktív, bizonylat rögzítésekor kiválasztható.
Partner típus: Milyen típusú partnerekre vonatkozik a kampány.
Érvényesség kezdete: Mely időponttól érvényes a kampány, melyet figyel a program a bizonylat kiállításakor is.
Cikk ár típus:Melyik ártípus (és a hozzá kapcsolt cikkek, árak) tartoznak az adott kampányba. A Cikk ár típusokat a törzsadatok között előre rögzíteni kell.
Érvényesség vége:Mely időpontig érvényes a kampány.
Cikk kedvezmény típus:Melyik kedvezmény típus tartozik az adott kampányba, vagyis a cikk ár listában megadott árak, milyen további kedvezménnyel csökkenthetők. A Cikk kedvezmény típust a törzsadatok között előre rögzíteni kell.
Megjegyzés:A kampányhoz információs jelleggel megjegyzés fűzhető.
Partner kereskedelmi kampány partner kapcsolatok:A partner törzsadatból kiválasztható mely partnerekre érvényes az adott kampány.

 

Specialitások

Ár és kedvezmény - művelet

A kampányhoz rögzíthetünk ár (Cikk ártábla művelet) és kedvezmény (Cikk kedvezmény tábla művelet) táblákat, melyekben egyedileg szabályozható, hogy adott cikket milyen értékben, időtartamban, kedvezménnyel értékesíthető a kiválasztott kampányban.