Értesítési sablon

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Modulonkénti funkcióleírások > Pénzügy > Kintlévőség kezelés > Törzsadatok >

Értesítési sablon

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Ha a Kintlévőség kezelés funkcióban az értesítések legyűjtését és kiküldését automatikusan, ütemezetten szeretnénk használni, akkor be kell állítani az E-mail kapcsolatot, az Értesítési szintet valamint az Értesítési típust is. Ezután létrehozható az Értesítési sablon is.

Értesítési sablon létrehozás azért szükséges, mert erre lehet ütemezett feladatot beállítani. Tetszés szerinti értesítési sablon definiálható, de fontos, hogy mindegyikre külön kell létrehozni az ütemezett feladatot is.

Kattints rá!

 

Adatai, működése, szabályai

Megnevezés:Értesítési sablon megnevezése.
Értesítési típus:Választás az Értesítési típusok közül.
Ismételt küldés:I/N, Amennyiben ismételt küldést szeretnénk eszközölni, jelölése szükséges.
Aktív:I/N jelölős, mely szerint ha az értesítési sablon aktív, akkor hozzárendelhető ütemezett feladathoz, illetve futni fog rá az ütemezés.
Követelés feltétel:Egyéb szűrési feltételek megadása lehetséges.

 

 

Ütemezett feladat - Hivatkozás beállítás

 

Az Értesítési sablon ütemező, mint Feladat kiválasztása után, a Hivatkozás beállítása funkcióra nyomva kiválasztható az Értesítési sablon.

 

Kattints rá!

 

Az ütemezett feladatt használatával létre jön az  új értesítés bejegyzés, mely tartalmazza a pénzügyi követelés/kötelezettségeket és kiküldésre kerülnek az értékesítések.

Ebben az nincs lehetőség manuális módosításra, tehát pl. kizárni követelés/kötelezettséget a küldésből, vagy hiányzó mail címet megadni.