<< Kattintson a Tartalomjegyzék megjelenítéséhez >> Navigáció: Program menüpontjai (Navigációs pult) > Házipénztár > Címletezési segéd |
A címletezési segéd segítségével végezhetjük el a házipénztárunk zárását, átadását, rovancsolását.
A Címletezési segéd egyszerűbb használatához és beállításához tekintse meg ismertető videónkat:
A címletezési segéd ablakában az alábbi mezőket használhatjuk a bizonylat elkészítéséhez:
•Megnevezés: ide írjunk be egy rövid szöveget, amiről a bizonylat szól.
•Címletezés dátuma: a bizonylat ideje, tehát az a dátum, amelyik napról készítjük a kimutatást.
•Házipénztár: válasszuk ki azt a Házipénztárt, amelyiket címletezni szeretnénk.
•Nyomtatvány típus: válasszunk nyomtatvány típust aszerint, milyen bizonylatot készítünk.
•Címletezendő összeg: a házipénztárban lévő összeg a megadott napon.
•Címletezve: itt láthatjuk a felcímletezett értéket.
•Különbözet: itt jelenik meg a hátralévő vagy túlcsorduló összeg, ami címletezés után maradt.
Kétféle módon lehet címletezni:
•a megfelelő címlet sorának zöld oszlopába duplán kattintva beírhatjuk a címlet mennyiségét.
•az eszköztáron megnyomjuk az Automatikus címletezés gombot, ami a Házipénztárban lévő összeget a legkisebb veszteséggel elosztja a címletek között.
A bizonylat nem rögzíthető, a művelet végén a Nyomtatási kép gombbal küldhetjük nyomtatóra vagy PDF-be a kimutatást.