CRM

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Modulonkénti funkcióleírások >

CRM

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Az ügyfélkapcsolat-kezelés CRM (Customer Relationship Management) fogalma egy cég saját partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A modul célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja. A CRM folyamatok köre magában foglal minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez.

Rögzíthetők és minősíthetők az érdeklődők a releváns adataikkal (kapcsolattartó, iparág, elérési adatok, mi iránt érdeklődik), akiket saját kollégáinkhoz, mint felelősökhöz rendelhetünk. Nyilvántartható az érdeklődő látókörünkbe kerülésének forrása.

Az érdeklődőkből CRM partnerek lehetnek, akikkel kapcsolatban forintosítva és valószínűsíthetően meghatározhatók az üzleti lehetőségek.

A partnerekkel kapcsolatos kapcsolatfelvételi, egyeztetési, tárgyalási események betervezhetők, nyilvántarthatók és nyomon követhetők a rendszerből akár naptár nézetben is.

Az Eset funkció segítségével pedig bejelentéseket lehet rögzíteni, amivel terméktámogatási, reklamációs és egyéb folyamatok kezelhetők.

A modul funkcióit a navigációs ablakban az alábbi ikonra történő kattintással érhetjük el:

M_CR

A modul funkcióit akkor tudjuk használni, ha rendelkezünk a "CRM" licensszel (, vagy teljes licensszel), amit az Aktuális licenc funkcióban tudunk leellenőrizni.

 

Menüpont

Megjegyzés

 

Törzsadatok

Könyvtár

 

Tranzakciók

Könyvtár

 

Információs központ

Könyvtár

 

Beállítások

Könyvtár