<< Click to Display Table of Contents >> Értesítési sablon |
![]() ![]() ![]() |
Ha a Kintlévőség kezelés funkcióban az értesítések legyűjtését és kiküldését automatikusan, ütemezetten szeretnénk használni, akkor be kell állítani az E-mail kapcsolatot, az Értesítési szintet valamint az Értesítési típust is. Ezután létrehozható az Értesítési sablon is.
Értesítési sablon létrehozás azért szükséges, mert erre lehet ütemezett feladatot beállítani. Tetszés szerinti értesítési sablon definiálható, de fontos, hogy mindegyikre külön kell létrehozni az ütemezett feladatot is.
Megnevezés: | Értesítési sablon megnevezése. |
Értesítési típus: | Választás az Értesítési típusok közül. |
Ismételt küldés: | I/N, Amennyiben ismételt küldést szeretnénk eszközölni, jelölése szükséges. |
Aktív: | I/N jelölős, mely szerint ha az értesítési sablon aktív, akkor hozzárendelhető ütemezett feladathoz, illetve futni fog rá az ütemezés. |
Követelés feltétel: | Egyéb szűrési feltételek megadása lehetséges. |
Az Értesítési sablon ütemező, mint Feladat kiválasztása után, a Hivatkozás beállítása funkcióra nyomva kiválasztható az Értesítési sablon.
Az ütemezett feladatt használatával létre jön az új értesítés bejegyzés, mely tartalmazza a pénzügyi követelés/kötelezettségeket és kiküldésre kerülnek az értékesítések.
Ebben az nincs lehetőség manuális módosításra, tehát pl. kizárni követelés/kötelezettséget a küldésből, vagy hiányzó mail címet megadni.