Web áruház rendelés log

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Modulonkénti funkcióleírások > Rendszer > Kommunikáció > Web áruház > Szinkron log >

Web áruház rendelés log

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

A funkcióban lehet elvégezni a Webshop -> deep rendelés szinkronizációt és itt lehet tájékozódni a szinkron eredményéről. Szinkronizációt végző tárolt eljárás: usp_WebShopStatusChangeQueueForWebShopSynchron.

m_re_kommunikacio_webaruhaz_szinkronlog_rendeles_zoom66

m_re_kommunikacio_webaruhaz_szinkronlog_szinkronizaciowebshoppal

A "Szinkronizáció webshoppal" művelettel tudjuk a deep-ben történt a rendelésre vonatkozó állapot változtatásokat átadni annak a webáruháznak, amelyet a művelet elindítása után választottunk ki.

m_re_kommunikacio_webaruhaz_szinkronlog_cikk_ujraszinkronizacio

Az Újra szinkronizáció művelettel kikényszeríthetjük, hogy mindentől függetlenül szinkronizálódjon a rendelés. A művelet a listás áttekintőben kijelöltekre kiveszi a pipát a Szinkronizálva oszlopból, így a legközelebbi Szinkronizáció webshoppal műveletkor a sorbeli rendelés szinkronizálódni fog.

Ha egy rendelést szinkronizálunk (Visszaigazolt státuszra tettük, vagy kivezettük, stb.), akkor a deep a Webb áruház rendelés loggal fogja szinkronizálni. Ha nincs jól beállítva a rendszer és mégis szinkronizálunk, akkor a deep a szinkronizáltnak veszi az adatokat, tehát ha mégis szeretnénk szinkronizálni, akkor az újraszinkronizálást kell használnunk. Ennek akkor vehetjük hasznát, ha a kezdeti időszakban nem minden rendelést a deep-ben kezeltünk, hanem a websopban kézzel váltottuk a státuszokat, így az átvett deep rendelések státuszait utólag kivezetettre tesszük, akkor a webshop rendelésünk is kivezetett/törölt lehet. Viszont ha a Web áruhát státusz menüpontban töröljük a kivezetett státuszt, akkor nem tudja a deep átadni a státusz váltást, de a rendelések mégis szinkronizáltak lesznek, így a deep-ben a rendelés ki lesz vezetve, de a webshopban teljesített marad. Természetesen a végén újra vissza kell tenni a kivezetett státuszunkat.

Olyan esetben, ha beérkezik egy rendelésünk viszont kiderül közben, hogy téves\ esetleg hibás úgy ennek a folyamata eddig az volt, hogy a webáruház oldalán kellett törölni. Most már van lehetőség a rendelés szinkron felületen is "kihagyott" állapotra tenni a rendelésünket. Ezzel a szinkron sorból kikerül.

Ha egy rendelést nem tud szinkronizálni a webáruház, akkor nem akad meg a rendelés szinkron, hanem a rossz rendelést kihagyja a deep és hibaüzenetet ad róla az ütemezett feladat logjában, vagy kézi frissítés esetén a felületen egy felugró ablakban.