Termékelőnyök

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  deep.erp vállalatirányítási rendszer >

Termékelőnyök

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

A deep.erp program előnyeit az alábbi csoportosításban foglaltuk össze:

USP  - Más terméktől megkülönböztető előnyök (Unique Selling Proposition - Egyedi terméktulajdonságok)

A deep.erp egy modern .Net / C# fejlesztőkörnyezetben készített sokrétű felhasználási lehetőséget nyújtó XAF (DevExpress eXpressApp Framework) keretrendszerrel rendelkező integrált vállalatirányítási rendszer, amely teljesen windows kompatibilis. A programhoz két adatbáziskezelő rendszer közül is választhatunk: MSSQL / PostgreSQL. A kliens program nem csak lokális, hanem távoli adatbázisra is rá tud kapcsolódni. A felhasználó által választható kinézetű esztétikus munkafelület üde színfolt az ERP rendszerek világában. Ergonomikus felépítésű ablakokban jelennek meg a funkciók, amelyek listás áttekintő táblázatokban mutatják meg a rögzített adatokat. Ezekben a táblázatokban többszintű rendezésre, csoportosításra és szűrésre van lehetőség, valamint a felhasználó számára szükséges adatoszlopok tehetők ki nagyrészt tetszőlegesen. Az ezekben a táblázatokban leszűrt adatok azonnal számos fájlformátumban kiexportálhatók, így gyorsan lehet keresni, adatot egyeztetni, adatokkal tovább számolni a rendszerben. A rögzített adatok a beépített lehetőségnek köszönhetően széleskörűen exportálhatók (xml/xls), illetve adatokat importálhatunk a beviteli funkciókba, így tömeges adatrögzítést végezhetünk. A program Excel kiegészítéssel (add-on) rendelkezik, amellyel excel munkafüzetekből lehet elérni az adatbázis adatait a létrehozott deep-es függvények segítségével és on-line adatelemzések végezhetők a megszokott grafikus Exceles lehetőségekkel.

Modern keretrendszer és fejlesztési technológia

Választható adatbáziskezelő (MSSQL / PostgreSQL)

Használatot támogató táblázatos adatmegjelenítés

Adatexport és Excel add-on a BI (Business Intelligence - Üzleti intelligencia) feladatokhoz

Legfontosabb előnyök – Általános előnyök

Egy rendszerben kezelhetjük a vállalati folyamatokat az ajánlatok kiadásától a rendeléseken és számlákon át a könyvelésig, így a kereskedelmi, pénzügyi folyamatok integráltan valósulnak meg.

Megbízható működést eredményez az átgondolt, több éves fejlesztési tapasztalat alapján kialakított adatszerkezet a bizonylatok felvételétől az analitikákon át a főkönyvig.

Egyszerűen tudunk bizonylatot rögzíteni a korábban felvett bizonylatok alapján akár push (régi bizonylatból indítva új bizonylatba adatátemelés), akár pull (új bizonylatból indítva régi bizonylatból tételátemelés) technikával.

Műszaki jellemzőket tudunk nyilvántartani tetszőleges tartalommal felruházható extra mezők definiálásával, amelyek kapcsolódhatnak bizonylatfejhez, vagy bizonylattételhez is. Ezekből 10-10 db-ot hozhatunk létre típusonként, ami lehet szöveges, dátum, szám és logikai is.

On-line helppel segítjük a felhasználókat a munkában, amely mező szinten és ügyviteli folyamat szinten is leírja a program működését, használatát.

Támogatjuk a több telephelyes működést, amivel biztosítható a kereskedelmi bizonylatok elkülönített kezelése.

A beépített grafikus adatelemzési lehetőségek segítségével a megfelelő funkciók menüsorából elemző grafikonokat indíthatunk az előre összeállított elemzési szempontok kiértékelésére.

Automatikusan lefutó feladatokat ütemezhetünk be például lejárt érvényességű bizonylatok kifuttatására, árfolyam importra és egyéb automatizálható feladatokra.

Jóváhagyási rendszert kapcsolhatunk be a bizonylatok elfogadásához, így használhatunk manuális, vagy folyamat alapú jóváhagyást is.

Dokumentumokat csatolhatunk a bizonylatokhoz és a bizonylat sorokhoz is.

Magyar / Angol kezelőfelületek között tudunk váltani, így az idegen nyelvű kolléga is tudja használni a programot.

Naplózást tudunk bekapcsolni a szükséges adatokra, így utólagosan is egyszerűen választ kaphatunk a Ki?, Mikor?, Miről?, Mire? módosított kérdésekre.  

Speciális keresőmezőkkel segítjük a partner és a cikkválasztást a bizonylatokban.

A listás áttekintő táblázatokban egyéni nézetváltozatokat hozhatunk létre a kényelmes munkafelület kialakítására.

KPI teljesítménymutatókat (Key Performance Index)  definiálhatunk, amelyeknek nyomon követhető a teljesülése akár a megvalósítás állapotának grafikus megjelenítésével is.

Kulcs képességek  - Speciális funkcionális előnyei a moduloknak

Többdimenziós könyvelést valósítottunk meg 10-10 szabadon definiálható bizonylatfej és sor dimenzióval a költséghely, költségviselő, témaszám, pozíciószám, munkaszám, ...  szerinti nyilvántartásokhoz.

A cikkadatokban részletesen nyilvántartjuk a beszerzési, értékesítési, termelési adatokat, a partnereknél használt cikkazonosítókat. Beállíthatjuk a cikk több mennyiségi egységben való kezelését, vonalkódokat és képeket csatolhatunk hozzá.

Gyártási szám és adagszám (sarzs) kezelést kapcsolhatunk be lejárati dátum használattal, korlátozási lehetőségekkel és extra műszaki információk rögzítési lehetőségével.

Cikkváltozatokkal támogatjuk a szortiment kezelést, így a ruha/cipőipari termékeket is egyszerűen nyilvántarthatjuk.

A tranzakciókban beállíthatóan kezeljük a göngyölegeket (üveg, raklap, láda, .stb) is igény szerint automatikusan, vagy kézi göngyöleg és mennyiség megadással.

Időszaki számlázást használunk a periodikusan felmerülő számlakibocsátás támogatására.

Az ÁNYK és más rendszerek felé is bevallás motorok segítségével átadható fájlokat készítünk: Áfa (65), 60, Intrastat, Pénztárgép helyett számla, stb.

A beépített termelés modullal termelési terveket vehetünk fel és a tény termelést rögzíthetjük automatikus (alapanyag, késztermék, melléktermék) készletmozgatással. Elkülönítjük a gyártást és a bontást, több receptúrát is kezelünk.

A programba integrált e-mail rendszert építettünk be, így e-mailek küldhetők előre definiált sablonok szerint például a bizonylatok alapján úgy, hogy bizonylati adatokat is tartalmaznak, illetve a beérkező e-mailek is megnézhetők benne.

Beépített CRM (Customer Relationship Management) modullal segítjük az ügyfélkapcsolat-kezelést a programban.

GDPR (General Data Protection Regulation - Általános Adatvédelmi Rendelet) modult használunk a személyes adatok előírt kezelésének megvalósítására és Dun&Bradstreet kapcsolatot a részletes partner validálásra.

E-számla kapcsolattal rendelkezünk a Docca és a Számlaközpont rendszerek felé.

MRP (Anyagszükséglet tervezés)-t használunk a beszerzési és a termelési rendelések kiadásához.

A kereskedelmi, logisztikai folyamatokban opcionálisan használhatjuk a komissiózási tevékenység támogatására fejlesztett funkciókat.

Készlet és tárgyi eszközök közötti átvezetési lehetőséget valósítottunk meg.

Csoportos műveleteket is használunk a tárgyi eszköz műveletek csoportos végrehajtására.

Kezeljük a környezetvédelmi termékdíjat.

Kifinomult ár és engedménymegadási lehetőségeket használunk az árazási, árképzési feladatok támogatására.