E-Számla kiküldés hiba

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Ügyviteli ismertetések > Hibakeresés >

E-Számla kiküldés hiba

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

A rendszerből lehetőség van e-számlákat küldeni a vevőinknek szolgáltató cégen keresztül (Számlaközpont, Docca), valamint elektronikusan továbbított számlaként. Az ilyen típusú számlák működése és paraméterezése az E-számla menüpontban található.

Az e-számlaként, illetve elektronikusan továbbított számlaként kiküldött bizonylatok az E-számla részlet menüpontban tekinthetők meg. Az áttekintőre oszlopválasztóval kitehető a Küldés eredménye, mely megmutatja, hogy az e-számla el lett-e küldve, és ha igen, akkor küldés sikeres volt-e.

Küldés eredménye

 

Nincs - ha ezt látjuk a küldés eredménye oszlopban, akkor nem történt meg az e-számla kiküldése.

Ennek oka lehet, hogy nincs beállítva az azonnali küldés a rendszerbeállításban. Ha a rendszerbeállítás hamis, akkor ütemezett feladat kell, hogy küldje az e-számlákat, de ebben az esetben az ütemezett feladat nincs beállítva, esetleg még nem futott le, vagy nem fut az ütemező szolgáltatás

Sikeres - a bizonylat kiküldésre kerül a szolgáltató cég, vagy a partner felé

Sikertelen - s bizonylat küldését megpróbálta a program, de valamilyen okból kifolyólag nem sikerült.

 

Sikertelen küldés oka

Ilyen esetben a sikertelen küldés okát úgy tudjuk megvizsgálni, hogy az ilyen eredményű sort duplaklikkel megnyitjuk. A megjelenő felületen a Hibaleírás és/vagy a Hiba napló mutatja a hiba okát.

Pl: ilyen hiba esetén a cég adatoknál nem lett a számlázási cím adatok tab fülön az e-mail cím kitöltve.