Eset státusz

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Modulonkénti funkcióleírások > CRM > Beállítások > Paraméterek >

Eset státusz

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Van két alapstátuszunk:

-        nyitott

-        lezárt

Minden státusznak van egy alapstátusza és ezekre tudjuk ráépíteni a mi státuszainkat.

Kattints rá!

 - Eset Státusz - 

Itt tudjuk megadni, hogy egy bejelentés egy folyamatot kövessen végig. Egy support probléma státuszai lehetnek ezek: Hibafelvétel->Tesztelés->Ügyfél válaszra vár->hibajavítás->ügyfél kiértesítése->Verzióra vár->Visszajelzésre vár-> zárás (vagy bármi amit kitalálunk). Ezeket a státuszokat berögzíthetjük és a státusz váltásokkal tudunk végigmenni rajta. A beállítást a kiinduló és cél státuszoknál tudjuk a lánc ikonnal bekacsolni.

Adatai, működése, szabályai

Megnevezés: Eset státusz megnevezését adhatjuk meg.
Alap státusz: Két alapstátuszból egyet meg kell adnunk (nyitott, lezárt).
Kezdőstátusz: Ha be van jelölve a kezdőstátusz, akkor az Eset típusnál ki lehet ezt az eset státuszt választani, mint kezdőstátusz.
Mezők nem szerkeszthetőek: Ha be van jelölve, akkor az eset mezői nem szerkeszthetőek. Célszerű ezt lezárt státusznál beállítani.
Aktív: Ha aktív akkor kiválasztható, ha nem aktív, akkor nem választható ki.