|
<< Click to Display Table of Contents >> Eset státusz |
![]() ![]()
|
Van két alapstátuszunk:
- nyitott
- lezárt
Minden státusznak van egy alapstátusza és ezekre tudjuk ráépíteni a mi státuszainkat.
Itt tudjuk megadni, hogy egy bejelentés egy folyamatot kövessen végig. Egy support probléma státuszai lehetnek ezek: Hibafelvétel->Tesztelés->Ügyfél válaszra vár->hibajavítás->ügyfél kiértesítése->Verzióra vár->Visszajelzésre vár-> zárás (vagy bármi amit kitalálunk). Ezeket a státuszokat berögzíthetjük és a státusz váltásokkal tudunk végigmenni rajta. A beállítást a kiinduló és cél státuszoknál tudjuk a lánc ikonnal bekacsolni.
| Megnevezés: | Eset státusz megnevezését adhatjuk meg. |
| Alap státusz: | Két alapstátuszból egyet meg kell adnunk (nyitott, lezárt). |
| Kezdőstátusz: | Ha be van jelölve a kezdőstátusz, akkor az Eset típusnál ki lehet ezt az eset státuszt választani, mint kezdőstátusz. |
| Mezők nem szerkeszthetőek: | Ha be van jelölve, akkor az eset mezői nem szerkeszthetőek. Célszerű ezt lezárt státusznál beállítani. |
| Aktív: | Ha aktív akkor kiválasztható, ha nem aktív, akkor nem választható ki. |