Eset típus

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Modulonkénti funkcióleírások > CRM > Beállítások > Paraméterek >

Eset típus

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Bejelentés típusát tudjuk megadni (pl.: Hibabejelentés). Ezzel bizonyos előparamétereket is be tudunk állítani. Meg tudjuk adni a típushoz tartozó kezdőstátuszt és az alapértelmezett prioritást. Az alapértelmezett kezdőstátusszal meg tudjuk adni, hogy mely folyamaton menjen végig az eset, hiszen a státuszoknál meg tudjuk adni, hogy milyen célstátuszokba mehet tovább a folyamat. Más státuszai lehetnek a hibabejelentésnek vagy egy oktatás kérésének.

Kattints rá!

 - CRM eset típus - 

Adatai, működése, szabályai

Megnevezés: Eset típus megnevezését adhatjuk meg.
Kezdő státusz: Amikor új esetet rögzítünk be, akkor az alap kiinduló státusza ez lesz.
Alapértelmezett prioritás: A törzsadatok=> Eset prioritásnál megadott értékek közül tudunk választani. Az új eset prioritása alapértelmezetten ez lesz.
Aktív: Ha aktív akkor kiválasztható, ha nem aktív, akkor nem választható ki.