Bejelentés típusát tudjuk megadni (pl.: Hibabejelentés). Ezzel bizonyos előparamétereket is be tudunk állítani. Meg tudjuk adni a típushoz tartozó kezdőstátuszt és az alapértelmezett prioritást. Az alapértelmezett kezdőstátusszal meg tudjuk adni, hogy mely folyamaton menjen végig az eset, hiszen a státuszoknál meg tudjuk adni, hogy milyen célstátuszokba mehet tovább a folyamat. Más státuszai lehetnek a hibabejelentésnek vagy egy oktatás kérésének.

- CRM eset típus -
Adatai, működése, szabályai
Megnevezés: | Eset típus megnevezését adhatjuk meg. |
Kezdő státusz: | Amikor új esetet rögzítünk be, akkor az alap kiinduló státusza ez lesz. |
Alapértelmezett prioritás: | A törzsadatok=> Eset prioritásnál megadott értékek közül tudunk választani. Az új eset prioritása alapértelmezetten ez lesz. |
Aktív: | Ha aktív akkor kiválasztható, ha nem aktív, akkor nem választható ki. |