<< Click to Display Table of Contents >> Könyvelt bizonylat küldése e-mail csatolmányként |
![]() ![]() ![]() |
Rögzített és/vagy könyvelt bizonylatok azonnal elküldhetők e-mailben a partnernek úgy, hogy a mentett bizonylat nyomtatási képén, a küldésre kattintva, a bizonylat csatolmányként szerepeljen az e-mailben.
Ehhez szükséges a bizonylattípushoz tartozó Kereskedelmi mozgástípust megkeresni, majd a Nyomtatás és e-mail sablon beállítások tab fülön, a jobb oldalon a Kereskedelmi mozgástípus email sablonok ablakban meg kell adni egy e-mail alapsablont, ami az Outlookban meg fog jelenni.
A sablon létrehozásakor megadható a Nyelv, illetve a Címzett cím típus mezőt lenyitva kiválasztható, hogy honnan vegye a program a címzett e-mail címét.
A Tárgy mezőbe beállítható, hogy az adott sablonon mindig az aktuális, mentett bizonylat sorszáma jelenjen meg, amit küldünk. Ehhez a Tárgy mező végén levő ...-ra kattintva, a Kereskedelmi mozgástípus email sablon segéd - Bizonylatszám paramétert kell választani.
Az alatta található szöveges mezőben további levéltörzset, információt rögzíthetünk - pl. megszólítás, az e-mailben rögzítendő szöveg rész - mely majd küldéskor az emailben meg fog jelenni.
Az e-mail küldéshez be kell állítani a levelező szerverrel a kapcsolatot, amit az alábbi menüpontban tehetünk meg: E-mail központi fiók